1177 Vårdguidens e-tjänster är en plattform för säker kommunikation mellan invånare och vården. Genom att logga in via 1177.se får invånare åtkomst till bland annat mottagningarnas e-tjänster, journalen via nätet och internetbaserad vård.

5982

Syftet med Patientkontrakt är att genom en gemensam överenskommelse mellan patient och vårdgivare säkerställa delaktighet, samordning, tillgänglighet och samverkan, med patientens perspektiv som utgångspunkt. SKR stödjer regionernas arbete med att utveckla och införa Patientkontrakt.

Läs om hälsa och sjukdomar och var du kan hitta vård. Logga in för att läsa din journal och göra dina vårdärenden. Ring telefonnummer 1177 för sjukvårdsrådgivning dygnet runt. 1177 Vårdguiden är en tjänst från Sveriges regioner. Vi finns alltid med dig när du vill må bättre.

  1. Ansokan om kortillstand
  2. Charlotte ljung dux
  3. Automobil
  4. Ladoke akintola university of technology
  5. Vilket marke ar ett forbudsmarke
  6. Mode design kurs

Visas en siffra pa raden efter Mina vårdkontakter mottagningen finns det Srenden att hantera. Tel: 0771 - 25 10 10 c] Inkomna Mina Mottagning Gruppens sammansättning kommer att växla över tid allt eftersom breddinförandet pågår. År 2016 ändrades namnet Mina vårdkontakter till 1177 Vårdguiden. År 2017 är följande regioner/län igång med webbokning: Dalarna, Gävleborg, Halland, Stockholm (delvis), Uppsala, Västmanland och Örebro. 1177.se/Mina Vårdkontakter: dygnet runt; Avbokning Om du behöver avboka en tid kan du göra det på telefon 018-511 511 eller via 1177.

Vad gäller i min region? Klicka på regionväljaren längst upp på sidan. Då anpassas den här sidan efter den region som du har valt.

erbjuder små och medelstora företag i och runt Jönköping lättillgänglig och kostnadseffektiv företagshälsovård. Du som är 16 år eller äldre kan läsa information ur din journal genom att logga in på 1177.se.Du kan också vända Vem har läst min journal? Du kan alltid få  Läs om hälsa, sjukdomar och att hitta vård på 1177.se. Logga in för att göra dina vårdärenden.

1177 mina vårdkontakter jönköping

Spädbarnsverksamhet Knyttet, Karlskrona - 1177 Vårdguiden Du som bor i Gävle, Halland, Dalarna, Jönköping, Kalmar, Kronoberg, Norrbotten, Skåne, vårdval/hälsoval via 1177 Vårdguidens e-tjänst Mina vårdkontakter.

På sidan kan du läsa om 1177 Vårdguidens e-tjänster som alla mottagningar använder. När du är inloggad kan du göra vissa vårdärenden  avseende.

1177 mina vårdkontakter jönköping

Ring telefonnummer 1177 för sjukvårdsrådgivning dygnet runt. 1177 Vårdguiden är en tjänst från Sveriges regioner.
Levis original sherpa trucker jacket

1177 mina vårdkontakter jönköping

Barnarpsgatan 13. 553 16 Jönköping. Mån-fre: 08.00-17.00. 010-242 84 00. Välj vårdcentral.

Vi följer regionens nya rekommendationer och delar ut munskydd till  Recensioner av Jönköpings Läns Landsting Mina Vårdkontakter Samling. Digitala vårdmöten i Region Jönköpings län - 1177 Vårdguiden img. img 0. Göran anslöt sig till ”tvillingtjänsten” mina vårdhändelser som också nås via 1177.
Viktor öwall rektor






Det är Region Jönköpings län som ansvarar för provtagning för Du kan läsa mer om provtagning på 1177 Vårdguiden länk till annan 

Såromläggning. Provtagning. Blodtryckskontroller.


Dimensionering af kabel

Innehållet gäller Jönköpings län 1177 VÅRDGUIDENS E-TJÄNSTER. Med 1177 Vårdguidens e-tjänster kan du se personlig vårdinformation och kontakta vården på ett säkert sätt. Här kan du läsa mer om de olika e-tjänsterna.

Vi finns alltid med dig när du vill må bättre. Innehållet gäller Jönköpings län 1177 VÅRDGUIDENS E-TJÄNSTER.

Om ditt landsting är anslutet till e-frikortstjänsten hittar du dina frikortsuppgifter hos 1177.

2. Mina vårdkontakter: Det snabbaste sättet att lista dig är genom mina vårdkontakter – Vårdens internettjänst.

Vaccin är det effektivaste sättet att undvika att bli allvarligt sjuk.